Met dit bericht willen we onze oprechte verontschuldigingen aanbieden.
Om onze prijzen te zien moet men eerst een klantcode aanvragen. We ontvangen een mail en geven deze in als gebruiker. Dan krijgt men een klantcode toegestuurd.

Ik was in de veronderstelling dat dit zichtbaar was voor jullie. Vandaag ben ik per toeval achter gekomen dat dit niet zo is. Ik kon deze ook niet zien. Ik heb onmiddellijk contact gnomen met onze webdesigner. Deze heeft er onmiddellijk werk van gemaakt en het is nu opgelost.
Een nieuwigheid is dat we 2 verschillende verkoopprijzen hebben. Een voor iedereen die een klantcode aanvraagt (= verkoopprijs, is dus een abonnee) en een 2de voor de leden van onze contactgroepen. Deze leden krijgen nog een extra korting (meestal zo’n 10%) op onze verkooprijzen (is ledenprijs). In vergelijking met de winkelprijzen kan dit een verschil maken.
Als één van jullie reeds lid is van een van de contactgroepen (hieronder staan de linken), gelieve deze door te geven aub. Dan pas ik deze aan op de website.
Anderen kunnen zich steeds lid maken. Wel steeds alle vragen beantwoorden aub)
Bij “koffers-hulpmiddelen” staan er nog geen prijzen op. Deze worden op de volgende bestuursvergadering besproken.
Betreffende de “JOYK-poppen en knuffels” zijn we nog steeds aan het onderhandelen. We kijken of we ergens nog voordeliger kunnen aankopen. Deze prijzen kunnen nog veranderen.
Nog vragen? stuur ons een mail: info@dementieathome.be